Recent Posts

Dec 7, 2009

Faktum

Faktum is a magazine in Gothenburg, Sweden and
to be sold for people who are homeless or having some social problem.
Selling this magazine is a good opportunity to bring them back to the society. 

When you buy this magazine you share a little bit to the person in needs.


Christmas gift for people who can´t go home and can´t afford to by christmas gft for them self.

Buy Faktum once in your life.
You wanna know more about faktum
visit there site and used googles translator in english.
It´s a very interesting site.

http://www.faktum.nu/default.aspx

This makes me feel more human...

8 comments:

Jenny said...

Hej!
Vilket bra inlägg att tipsa om Faktum!! Försöker köpa den varje månad både sambon o jag:)

Härlig musik du har på bloggen, är det inte The Christians?? Lyssnade mycket på dem på 80-talet..vilken nostalgi:)

Ha det gott,

Kram Jenny

Anonymous said...

Det är väl det julen egentligen handlar om, att visa medmänsklighet åt dem som inte har det så lätt...

messan said...

Tack snälla du vad glad jag blir:) Det finns otroligt mycket att göra just för andra människor...önskar att fler gjorde det.

donadzku said...

thanks for sharing...so, I better visit that site right away. success and God bless you

Morteza said...

"In the name of God"
Hello,
please add my link.

http://bahayiatbibaha.blogfa.com

Mia said...

Hej,
Vilken trevlig blogg. Hur har du gjort för att få musik på sidan?

Vi har en liknande tidning i Stockholm som heter Situation Stockholm som jag brukar köpa.

Jag tittar gärna in igen du får ha en fortsatt trevlig dag.

eleanor said...

THAT'S NICE MAGAZINE I THINK
WAS HERE TOUCHING YOUR COMING SPECIAL SEASON HAVE A GREAT DAY AND THANKS YOU A LOT GOD BLESS

maxivelasco said...

vilken bra post du har här! jag har inte hört om Faktum förut. kanske för att jag behöver inte den i alla fall.

ha det så bra!