Recent Posts

Oct 1, 2009

gick så fort....

Åhh, vad dagar gick så himla fort imorgon är det redan fredag....Jag har inte hunnit något speciellt det  jobb, barn, hemma utom tvättkorgen och bloggar som jag gjorde mest....handlar mjölk till frukost gjorde jag igår och jag skulle ringa min älskade svärmor men det bliv inte heller...men jag ska försöka ikväll innan ska lägga mig om jag orkar....åh åh åh
Idag är det en förvåning dag för mig min f.d. klass kompis ringde och sa att dem är på väg till Öckerö och ska hälsa på hennes man mamma.
Och dem ska komma förbi lämna en sak till mig.
Oj oj oj ...fråga mig själv om jag är värd eller?...-du är gullig-..vi hade inte pråtat i nästan tre år och plotslig kommer med en present...det var oväntat...Tack att du tänker på mig!

2 comments:

Brigetta Schwaiger said...

I just stumbled upon your blog and knew you were from Sweden right away. I lived there in Lund for a year. Fun to see some Swedish.

eden said...

nice flower. i haven't seen that kind of flower here.. thanks for sharing