Recent Posts

Nov 6, 2009

Have a good friday evening everyone!

I´ll be away tonight to help a friend of mine who´s going to celebrate her Birthday tommorow with 250 visitors....
Hej! alla mina vänner...Jag ska iväg ikväll för att hjälpa en kompis som fyller år och hon ska ha 250 gäster imorgon.

To all of my bloggers friends...this painting was made by my dearest girl to me...just wanna share you how nice to recieve something special from your child.
Min dotter har målat den till mig...visst är det vackert!

Wish you all a happy friday!
Önskar er allihopa en skön och mysig fredag! 

4 comments:

Unknown said...

Its very pretty, your daughter has a good talent, she can paint well. Im sure tumaba puso mo when you got this beautiful painting.

Wengss said...

wow, vad duktig hon är. Hon har målat fint. Jag undrar om hon fått talangen av någon förälder?

BTW. oo duol ra akong working place sa among balay. pwede ra malakaw. I usually baktas kung winter na.
Imo duol rapod sa inyo?

MJ said...

Hello Shydub
oo talaga..kaso nag-tataka ako ang ganda nang-painting nya hehehe eh ako walang ka talent talent sa color...

thankz for dropping by ha...visit you later...

MJ said...

Hello Weng!

hehehe..hon älskar att sitta och måla måla hela tiden så mycket papper överallt i huset.
sa una gamay pa na sya kanunay na siya mag-sulat sa bongbong namo...agoy mao wala pa namo gialisdan ang tapeti namo kay mahaglok mi ug iya unya sulatan utro...hehehehe..pero wala na karon...

thanks for comment Weng...