Recent Posts

Sep 9, 2009

Jag Skulle? not done yet?

hehehehe!!! Jag skulle ta hand om mina plantor som jag ska sätta inne för vinterförvaring men det gick inte som jag hade planerat.
Någon har sagt att jag få vänta till helgen eftersom det är inte panic vädret är ganska bra en så länge.
Kanske han och hon hade rätt.
Istället åkte vi på Ikea Bäckebol och letar efter någonting vet inte vad? men det var min kompis som ville handla något till barnen sovrum.
Det var ganska bra dag att shoppa på Ikea idag det inte så mycket folk och det finns ingen köar till kassan. Det gick snabb för en gångs skull.
Efter åkte vi till Mc donald och åt middag tillsammans med vara underbara barn sedan tittade vi in i sko affären shoppa lite barn stovlar.
Tiden gick så snabb att man hinner inte kolla allt på tre timmar.
Men vi hade ett roligt "windows shopping" ändå tillsammans med barnen.

imorgon är det torsdag, dag innan fredag....skön...

God natt!

No comments: