Recent Posts

Sep 4, 2009

Huvudvark men glad/headache and still happy.

Jag kom hem och har så ont i huvud ( migrän tror jag? ) Har varit hos kompis men eftersom jag inte hälsar dem så ofta så bliv det därför att jag körde fel....Istället för köra ungefär 30 minuter körde jag en timmar och 10 min...usch Jag är duktigt att hitta fel adress....Var i min GPS?
Runt runt hela Hisingen till jag träffade någon som jag känner och hon visade mig vägen det jag skulle.
Det väl snällt gjort...Tack!
Jag har inte skrivit om det men min son har varit på utflykt i måndags och tappade han sitt busskort i Stora torp och jag hade glömt och prata med expeditionen i skolan som vanligt som allt annat är jag glömskan.
Men igår någon som ringde skolan och meddelar att någon  har hittat hans busskort.
Oj Oj människor är so snällt, Ibland få man tur. Dem växer inte på trädet sådana människor....
Jag är glad att det finns sådana människor. Tack att ni finns!

I´ve got a really heavy headache right now after  visiting a friends who I don´t used to visit often.
Actually we stay closed to each other but my geography or my map reader in my head does´nt assest me to the right way so I´ve been drivin for an about one hr and ten minutes after I meeted someone who knows my distination and show me the road where I supposed to go....That was a nice help...Thanks!  Longing after my GPS!
I did´nt wrote about it, my son been to excursion in a park with the school called Stora torp, There he lost his bus card. That was last monday and I supposed to go to the school secretary to asked a temporary card for him but as usual I forget things really easy and I dont actually mean it.
Well anyway yesterday somebody called in the school and tell them that he found my sons bus card.
RThat was nice that some people can really help...I´m greatfull to whom who found his bus card and to the one who help me find my way to my friends place.

Thankz to the kindhearted person!
Have a nice weekend...Ha en bra helg!

No comments: