Recent Posts

Sep 10, 2009

Det kändes som?

Idag känns det att allting är på allvar...Jag menar barnen skolan och deras fritids intresse.
Jag är mamman, chaufför och vänlig arbetare...oj oj oj! det inte konstigt att man blir stressad när barnen ska det, köra hit och hämta det....
Lilla flicka skulle sparka fotboll kl:17:30 samtidigt är hon hos kompis och hoppade studsmattan i en timme och store brorsan är ju hos kompisarna ska hämta samma tid som lilla syrran ska till fotboll på Zenith. Medan min pannbiff stå i köket och väntar på stekning...hehehe!!!

Men till slut det gick ville bra ändå hehehe!! hemma vid 19:30 medan lillan är på duschan och jag steker pannbiff då kommer brorsan och fråga om läxorna samtidigt ska jag lyssna när han ska läsa på engelska. så var det min torsdag. oj jag ska inte glöma att han ska ta med sig en sak för hosten imorgon...så jag ska lägga mig nu för imorgon är det en annan vacker dag.
God natt och sov gott!

No comments: